Shinigami Clan Wars

Ogłoszenie


#1 2012-09-14 19:51:14

Senti

Administrator

Zarejestrowany: 2012-07-19
Posty: 77
Punktów :   

Walki

WALKI


     W tym świecie istnieją tylko zwykłe walki, na śmierć i życie. Można w nich używać wszelkiego rodzaju broni, zaklęć, umiejętności. Walki są toczone do momentu, aż jeden z uczestników nie zostanie zabity, nie wyczerpie reiatsu, nie podda się. W przypadku śmierci jednego z graczy musi on zapoznać się z zasadami śmierci w poradnikach.
     To, że nie ma czegoś takiego jak "walki treningowe" nie oznacza, że nie możecie zawalczyć z kimś z klanu, żeby sprawdzić swoje umiejętności. Należy tylko umówić się z kompanem w jaki sposób określa się zwycięzcę, proste, prawda?

Offline

 

#2 2012-09-14 19:56:43

Senti

Administrator

Zarejestrowany: 2012-07-19
Posty: 77
Punktów :   

Re: Walki

REGULAMIN WALK


1. Piszemy w pierwszej osobie - dokładnie opisujemy wszystkie ruchy żeby nie było niedomówień.
2. Nie używamy zdolności, których nie posiadamy (niby to logiczne, ale nie dla wszystkich).
3. Gdy jeden z walczących zostanie wyczerpany ze wszystkich swoich sił (reiatsu) - umiera, a więc i automatycznie przegrywa.
4. W zwykłych walkach o sporach decyduje sędzia.
5. Na końcu każdego posta piszemy ile zostało nam reiatsu (nawet jeżeli nic nie zużyliśmy).
6. Walki muszą mieć przynajmniej 4 rundy (4 odpisy sędziego). W przypadku wcześniejszego zakończenia przeciwnicy nie otrzymują wynagrodzenia za pojedynek.
7. W momencie kontaktu z przeciwnikiem należy powiadomić go o swoich atrybutach, żeby bez udziału sędziego można było ocenić szanse ataku. Do momentu walki atrybuty nie musza być znane.
8. Jeden post walki nie może opisywać kilku czynności, a już na pewno nie alternatywy w przypadku nieudanego ataku ("zadaje Ci cios, a jeśli nie trafię to dokładam kopnięcie w kostkę"). Należy skupić się na jednym manewrze i czekać na reakcję oponenta.
9. Wszystkie walki mogą toczyć się bez udziału sędziego, jeżeli przeciwnicy wyrażą taką chęć. W walkach z sędzią kolejność jest następująca:
+ user 1
+ user 2
+ sędzia
10. Podczas walki z udziałem sędziego to on ustala kolejność następnych ruchów walczących graczy:
user 1 ->atak
user 2 >obrona
11. Jeżeli jeden z graczy nie zgadza się z decyzją sędziego może poprosić administrację (admin, junior admin) o rozstrzygnięcie sporu – jego decyzja jest ostateczna.
12. W walkach bez sędziego sami rozwiązujemy spory - jeżeli jednak ktoś nie umie się dogadać walka zostaje unieważniona, a przeciwnicy "nagrodzeni" warnem.
13. Złamanie któregokolwiek z punktów regulaminu grozi warnami oraz BANEM.

Offline

 

#3 2012-09-14 20:16:23

Senti

Administrator

Zarejestrowany: 2012-07-19
Posty: 77
Punktów :   

Re: Walki

REGENERACJA CHAKRY


Regeneracja reiatsu - wiadomo, bywają momenty, kiedy po prostu wypłuczemy się z całego naszego reiatsu. Zmusza to nas do zakończenia walki... ba! Możemy nawet umrzeć, a tego na pewno nikt nie chce. By zapobiec takim sytuacjom, bądź częściowo je zniwelować, musimy zregenerować siły. Jest na to kilka sposobów, a o to one:

Szybki odpoczynek - w walce bardzo często dochodzi do momentów, gdzie nie robimy żadnego ruchu, obierając bierną rolę. Wówczas, jeżeli wcześniej nadwyrężyliśmy nasze reiatsu, możemy chwilę odsapnąć. Zobowiązuje to nas do nie wykonywania żadnego ruchu, który mógłby nas zmęczyć. Czy to używanie zdolności, czy przebiegnięcie dłuższej odległości. Najlepiej jest po prostu usiąść. W ten sposób, na jedną turę takiej regeneracji, jesteśmy wstanie odnowić 5% reiatsu. W razie problemów z liczeniem, niżej został podany wzór.

X * 0,05
gdzie:
X - reiatsu jakie posiadamy na start

PRZYKŁAD:
Posiadamy 5.000 chakry. Po ciężkiej walce straciliśmy połowę - mamy 2.500 i schowamy się, żeby odpocząć przez jeden post, to obliczając ze wzoru: 5.000 * 0,05 = 250. Wychodzi nam, że nasza chakra jest większa o 250 i posiadamy jej teraz 2.750.

Efektywna regeneracja - najprzyjemniejsza forma odpoczynku. Nic innego jak po prostu długa i głęboka drzemka. Pozwala na zregenerowanie całych zasobów naszego reiatsu. Oczywiście, nie ma nic za darmo, ponieważ wszystko płacimy czasem. Aby być w pełni wypoczętym, należy poświęcić na sen aż 10 godzin. Tymczasem by odnowić połowę naszych sił, jesteśmy zmuszeni na 5 godzinną drzemkę. Tak więc wiadomo, że podczas walki nie można jej zastosować.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.horoskopsmierci.pun.pl www.rebelde.pun.pl www.gryizabawy.pun.pl www.wladcy-moch-ikariam.pun.pl www.mikiots.pun.pl